نرم افزار های کامپیوتر و موبایل و...
سلام به شما که الان دارید از این سایت دیدن می کنید امیدوارم که از این سایت لذت ببرید.
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : محمد

ویندوز ویستا جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت دارای 7 نسخه است که نسخه نهایی که تمامی امکانات در آن گنجانده شده است نسخه ULTIMATE است. یکی از امکانات جدید گرافیکی این سیستم عامل قابلیت AERO در تنظیمات گرافیکی ویندوز ویستا است که باعث میشود پنجره های ویندوز حالت شیشه ای به خود بگیرند. در این مطلب برای شما یک تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا آماده کرده ایم که با ترکیب رنگی کاملا شیک ظاهر ویستا ی شما را فوق العاده زیبا میکند. البته قابلیت AERO حتما باید از طرف آداپتور گرافیکی شما پشتیبانی شود. این تم ویستا قابلیت نصب بر روی سرویس پک1 ویندوز ویستا را نیز دارد.برای نصب آسان لطفا فایل readme.txt داخل هر پوشه را مطالعه فرمایید. امیدواریم از دانلود رایگان این تم لذت ببرید.

Vista Dark And Red Theme تم سیاه و قرمز ویندوز ویستا



ادامه مطلب ...

برای همه ما بارها پیش آمده است که بطور ناخواسته و یا بر اثر خرابی سیستم، ویروسی شدن فایل ها، بروز رسانی اشتباهی و ... اطلاعات خود را از دست بدهیم و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشیم و تصور اشتباه کنیم که دیگر این فایل ها از بین رفته اند و ما قابلیت بازگردانی آنها را نداریم.

Recover My Files 3.9.8.6472 نام یک نرم افزار بازیابی اطلاعات است که ثابت کرده است قابلیت بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا را دارد، اطلاعاتی که به هر نحوی از جمله آلوده شدن توسط ویروس، فرمت شده هارد دیسک، قطعی ناگهانی برق و یا حذف از طریق سطل آشغال ویندوز را که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بودند را بطور 100% امن و بهبودیافته بازگرداند. این نرم افزار بازیابی اطلاعات، با ترکیب دو حالت محیط کاری راحت و موتور قدرتمند توانسته است در این زمینه بسیار محبوب و معروف شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Recover My Files، قابلیت تعیین نوع فایل های مورد نظر ما میباشد، که با انتخاب فرمت خاصی و یا حتی پسوندهای متفاوت از میان بیش از 50 پسوند ما را سریعا به فایل حذف شده مورد نظر خود می رساند.نرم افزار قابلیت بازگردانی انواع فایل ها، ایمیل ها، آرشیوها، فایل های مولتی مدیا از جمله تصاویر، فیلم ها و موزیک ها را داراست. همچنین بجز بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک، نرم افزار این امکان را به شما میدهد تا اطلاعات از دست داده خود را از روی هر نوع رسانه ذخیره سازی همانند فلاپی دیسک، فلش دیسک، دوربین های دیجیتالی و کارت های حافظه بازیابی نمایید.پس طبق شعار سازنده نرم افزار : " هم اکنون دانلود نمایید و فایل های پاک شده خود را ببینید ! "

Recover My Files 3.9.8.6472 - نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده با سرعت و قدرت بالا

ویژگی های کلیدی نرم افزار Recover My Files 3.9.8.6472

  • قابلیت بازگردانی سریع فایل های حذف شده از طریق Recycle Bin
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از فرمت شدن تصادفی و ناگهانی هارد دیسک
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از خراب شدن هارد دیسک
  • قابلیت بازگردانی اطلاعات بعد از پارتیشن بندی و خطاهای احتمالی آن
  • قابلیت بازگردانی اسناد، تصاویر، موزیک ویدیو ها و ایمیل ها
  • قابلیت بازگردانی فایل های حذف شده از روی Camera Card, USB, Zip, Floppy
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز XP و Vista


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 20:6 ::  نويسنده : محمد

ESET NOD32 Antivirus System نام نرم افزاری است امنیتی که به طور حتم خیلی ها با این اسم آشنایی کامل دارند و بسیاری هم از آن برای محافظت سیستم خود بصورت یکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، spyware ها، adware ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مینمایند. که امروز ما قصد داریم ورژن جدید این آنتی ویروس محبوب را که بطور چشمگیری از تمام لحاظ پیشرفت نموده را از سایت دانلود رایگان معرفی نماییم.این نرم افزار نسبتا کم حجم ولی پر کاربرد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز طوری طراحی شده است که به خوبی از کامپیوتر شما در برابر تمامی تهدیدات مخاطره انگیز محافظت مینماید، همچنین این نرم افزار قدرتمند بروی انواع سیستم عامل های موجود از مایکروسافت ویندوز گرفته تا لینوکس قابل نصب و استفاده میباشد.

این محصول فوق العاده شرکت ESET از موتوری هوشمند و عالی برخوردار می باشد که با استفاده از روش های پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایلهای مشکوک و مخرب (Heuristic) و تشخیص امضاء به شناسایی انواع ویروس ها می پردازد. به نحوی که در زمان کمی عملیات رمز گشایی فایل های مشکوک و تجزیه تحلیل آنها را انجام میدهد و با استفاده از الگوهای بروز خود سریعا از ویروسی بودن فایل ها با خبر خواهد شد و به طور خودکار و بدون هیچ کاستی از سرعت سیستم به پاکسازی آن می پرازد. همچنین یادآور می شویم که امضاء های جدید در فایل های کوچکی که حتی قابل دریافت برای کسانی که از سرعت اینترنت پایین برخوردارند میباشد و می توانند نرم افزار آنتی ویروس نود 32 خود را به روز رسانی نمایند. در کل ESET NOD32 طوری طراحی شده که از کاربران مبتدی تا حرفه ای بتوانند به راحتی از آن بهره ببرند و تنظیمات مشخص خود را بر آن اعمال نمایند تا سیستم ، برنامه ها و فایل های موجود آنها در امنیت کامل به سر ببرند.از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار می توان به مواردی همچون به روز رسانی سریع و مناسب، قابلیت اسکن هر نوع فایل و هر فولدری، سرعت بسیار بالا و دقت عالی، واسط کاربری زیبا و راحت، نصب آسان و .... را اشاره نمود.

ESET NOD32 Antivirus 3.0.684 - آنتی ویروس نود 32

قابلیت های کلیدی نرم افزار آنتی ویروس نود 32

  • استفاده از تكنولوژی ThreatSense® برای شناسایی لحظه ای ویروس های ناشناخته
  • كمترین میزان مصرف CPU usage
  • سریعترین میزان جستجو در بین تمامی آنتی ویروس ها
  • مدیریت و استفاده آسان از نرم افزار
  • محافظت از تمامی مسیرهای قابل نفوذ از جمله HTTP, POP3, SMTP و removable media
  • اجرای خودکار برنامه در زمان بالا آمدن سیستم عامل
  • قابلیت AMON : مانیتورینگ ویروس ها - جستجو و از بنی بردن ویروسها
  • قابلیت IMON : مانیتورینگ اینترنت (مانند فایروال عمل میكند) - حفاظت سیستم در كار با اینترنت
  • قابلیت EMON : مانیتورینگ ایمیل - حفاظت و ویروسیابی ایمیل ها
  • قابلیت DMON - مانیتورینگ اسناد - حفاظت از تمامی اسناد متنی و غیر متنی شما در مقابل ویروس ها
  • قابلیت به روز رسانی خودكار با حجم نسبتا کم

ویژگی های منحصر به فرد ESET NOD32 Antivirus V3.0

  • پشتیبانی عالی و لحظه ای از تمامی کاربران ESET
  • بهینه سازی موتور اسکن و ویروس یابی ESET NOD32 Antivirus V3.0 که باعث افزایش سرعت و کیفیت آن شده است
  • آسان تر شدن مراحل نصب نرم افزار
  • محافظت حرفه ای و قدرتمند از سیستم شما در شبکه با بهره گیری از ThreatSense.Net که به صورت پیشرفته به تجزیه و تحلیل رفتار های مشکوک می پردازد
  • هماهنگی و یکپارچه سازی کامل با Windows Security Center
  • بهبودی واسط کاربری آنتی ویروس از لحاظ گرافیکی
  • بهینه شدن عملیات پاکسازی – حذف خودکار فایل های مخرب و جاسوسی شناسایی شده
  • پشتیبانی کامل از ویندوزهای 2000/XP/Vista


ادامه مطلب ...

GOM Encoder نام نرم افزاری کاربردی  است که برای تبدیل فرمت های صوتی و تصویری استفاده می شود. این نرم افزار قابلیت این را دارد که تمامی فرمت هایی را که برنامه GOM Player پخش و اجرا می نماید، به یکدیگر تبدیل کند. که هر دو این نرم افزار ها محصول یک شرکت می باشند . از ویژگیهای این نرم افزار می توان به کم حجم  و سبک بودن آن اشاره نمود که در هنگام Encode کردن فایلها به یکدیگر تا حد امکان از حداقل منابع سیستمی استفاده میکند. از امکانات منحصر به فرد دیگر این نرم افزار می توان به چسباندن زیرنویس به فیلم اشاره کرد. این کار باعث میشود که زیرنویس به فیلم چسبیده تا در استفاده از نرم افزارهایی که امکان پخش زیرنویس ندارند به مشکل برخورد نکنید ، مخصوصا در زیر نویس های فارسی که در هنگام پخش فیلم ، حتما زبان سیستم باید به فارسی برگردانده شود تا زیر نویس به درستی اجرا گردد . نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید 

 

GOM Encoder 1.1.0.44 تبدیل انواع فرمت های ویدویی و صوتی به یکدیگر با GOM Encoder 1.1.0.44

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : محمد

 

 

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/10-10/Sothink-SWF-Easy.jpg
 
 

نرم افزار Sothink SWF Easy ابزار ساخت انیمیشن های فلش می باشد و برای افرادی مناسب است که می خواهند در کوتاهترین زمان و به سرعت، انیمیشن های فلش زیبا و حرفه ای ایجاد نمایند.
 امکان ساخت آلبوم عکس، بنرهای فلش، کارت تبریک، دکمه های چندرسانه ای و ... به راحتی و با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده همراه با تعداد زیادی افکت های قابل ویرایش که می توان آنها را بر روی اشکال، متن و تصاویر اعمال کرد تنها با چند کلیک وجود دارد.
 حجم وسیعی از افکت های از پیش تعریف شده و برنامه Action Script 3.0، می تواند به شما در دست یافتن به اهداف و انجام کارهای پیشرفته کمک کند.
به طور کلی می توان گفت، سریع ترین و آسان ترین راه برای ساخت کارهای فلش حرفه ای استفاده از نرم افزار Sothink SWF Easy می باشد.
 همچنین از فرمت های AI ،SVG WMF/EMF ،.gls .glb ،.glm و از فرمت صوتی mp3 و wav پشتیبانی می کند.

 

خصوصیات برجسته نرم افزار Sothink SWF Easy:

- قابلیت ساخت آلبوم عکس، دکمه های چندرسانه ای، بنر و بسیاری دیگر، به سادگی با استفاده از قالب های از پیش تعریف شده.
- دارا بودن حجم وسیعی از منابع مانند: شکل، دکمه، کلیپ، کارت تبریک و ...
- دارا بودن تعداد زیادی افکت های قابل ویرایش که می توان آنها را بر روی اشکال، متن و تصاویر اعمال کرد.
- قابلیت ذخیره و به کارگیری افکت های ترکیبی
- پشتیبانی از اضافه کردن مسیر حرکت برای عناصر با استفاده از ابزار ترسیم WYSIWYG
- پشتیبانی از Action Script 2.0
- قابلیت وارد کردن اشکال خارجی، تصاویر، دکمه، صدا، کلیپ و ... از فایل های SWF
- پشتیبانی از وارد کردن تصاویر گرافیک برداری

 



ادامه مطلب ...

برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممكن است شما در سیستمتان نسخه های دیگری از ویندوز را نصب كرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می توانید شروع به نصب این برنامه بكنید. در حالت دوم كه ما در اینجا به توضیح جامع آن می پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشكل شده و قابل اجرا نیست یا اینكه شما می خواهید خودتان كنترل كامل بر روی فرایند نصب اعمال كنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی كنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از هارد به CD-ROM تغییر دهید.

در Mother Board های جدید گزینه ای با نام Boot وجود دارد كه می توانید آن را انتخاب كنید . سپس با فلش های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و كلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب كنید . برخی از Mother Board ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می كنید این نام را مشاهده خواهید كرد. در صورتی كه در گزینه های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می توانید با استفاده از كلید های “+” یا “-“ صفحه كلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید كه برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.

در سیستم های قدیمی تر Boot سیستم اصولاً در حالت A/C قرار دارد كه باید به CD-ROM تغییر كند.

پس از اعمال این تغییرات كلید F10 را فشار داده و با انتخاب گزینه Y تغییرات اعمال شده را ذخیره كنید.

سیستم را مجدداً Restart كنید و پس از نمایان شدن كلید Press any Key … یكی از كلید های صفحه كلید را فشار دهید تا سیستم از طریق سی دی Boot شود .

برنامه شروع به كپی فایلهای مورد نیاز خود می كند.

سپس مطابق شكل زیر با پنجره ای با سه گزینه مواجه خواید شد كه با فشار دادن كلید ENTER ویندوز شروع به نصب می كند.

فشردن كلید R در سیستم باعث مرمت و بازسازی اطلاعات ویندوز قبلی شما می شود( این گزینه برای مواردی استفاده می شود كه شما از قبل بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب كرده اید ولی با بروز مشكلاتی نمی توانید به درستی از آن استفاده كنید و این قسمت سعی در كپی و بازسازی برخی فایلهای مورد نیاز كرده و سیستم را مجدداً در وضعیت اجرایی و عملیاتی قرار می دهد)

فشردن كلید F3 نیز امكان خروج از مراحل نصب را فراهم می كند.

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : محمد

با آمدن رايانه هاي جديد افراد بسياري تمايل به خريد آنها پيدا مي کنند پس از خريد يک رايانه جديد و سريعتر مدل قديمي رايانه در گوشه اي انداخته ميشود .بعضي از اشخاص از رايانه هاي لپ تاپ استفاده مي کنند و مي خواهند آن را با رايانه شخصي شبکه کنند .وصل کردن دو رايانه به هم از ساده ترين مباحث شبکه به حساب مي آيد .پس از ساخت شبکه علاوه بر امکان انتقال اطلاعات از اين طريق شما مي توانيد از يک امکان لذت بخش ديگر نيز استفاده کنيد . با شبکه شدن دو رايانه شما مي توانيد بازيهاي مختلفي را تحت شبکه خانگي خودتان بازي کنيد و از آن لذت ببريد .براي شبکه کردن دو رايانه شما احتياج به سخت افزار شبکه روي هر دو سيستم و به مقدار لازم کابل شبکه داريد.بساري از مادربورد هاي جديد خودشان داراي پورت شبکه هستند .اما اگر مادربورد شما داراي سخت افزار شبکه نيست بايد کارت شبکه را براي هر دو سيستم تهيه کنيد انواع معمولي کارت هاي شبکه قيمت هاي بسيار مناسبي دارند و ...
در تمام فروشگاهها نيز پيدا مي شوند .به جز کارت شبکه شما بايد به اندازه فاصله دو رايانه کابل شبکه خريداري کنيد در موقع خريد اري کابل شبکه بايد حتما به فروشنده گوشزد کنيد که کابل را براي اتصال تنها دو رايانه مي خواهيد. اين مساله باعث مي شود که فروشنده براي نصب فيشهاي دو سر کابل رشته هاي آن را به نحو خاصي که مخصوص اتصال دو رايانه است دو رايانه است مرتب کند .
حتما مي دانيد براي شبکه کردن بيش از دو رايانه احتياج به سخت افزارهاي ديگري مثل سيستم ارتباط مرکزي يا هاب HUB نياز مي باشد .نحوه چيده شدن رشته هاي کابل شبکه براي اتصال به HUB و شبکه کردن بيش از دو رايانه متفاوت مي باشد.
پس از خريد اين وسايل حالا بايد شما کارتهاي شبکه را روي سيستم ها نصب کنيد اين کارتها معمولا با استفاده از درايورهاي خودشان به راحتي نصب مي شوند بعد از نصب کارت هاي شبکه در قسمت Network Connections ويندوز شما گزينه اي با عنوان Local Area Connections اضافه مي شود حالا کابل را به کارت هاي شبکه دو رايانه وصل کنيد و هر دو رايانه را تحت ويندوز XP روشن نماييد .در اين مرحله براي درست کردن شبکه روي گزينه MY Computer هر دو رايانه کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب نماييد. حالا به قسمت Computer Name برويد هر دو رايانه بايد داراي Workgroup يکساني باشند .براي يکسان کردن آنها روي گزينه Change کليک کرده و سپس اسمي را براي Workgroup هر دو رايانه وارد نماييد.حتما دقت نماييد که Computer Name هاي هر دو رايانه بايد متفاوت باشد .
حالا روي هر دو رايانه به قسمت Network Connections برويد و روي Local Area Connections کليک کنيد و Properties را انتخاب کنيد و در پنجره باز شده دنبال خطي با عنوان Protocol TCP/internet بگرديد اين خط را انتخاب نموده و روي گزينه Properties کليک نماييد
معمولاگزينه Obtain Automatically an ip Address به عنوان پيش فرض انتخاب شده است .شما گزينه Use The Following ip Address را انتخاب کنيد ، در قسمت ip Address يکي از رايانه IP را 192.168.0.1 و در رايانه ديگر 192.168.0.2 وارد نموده ، در قسمت Subnet Mask هر دو رايانه اين مقدار را وارد نماييد : 255.255.255.0
حالا ديگر کار شبکه شدن رايانه ها تمام شده است هر دو رايانه را براي اطمينان مجددا راه اندازي کنيد .
به یاد داشته باشید که درايو ها و پوشه هايي را که مي خواهيد در هر رايانه روي شبکه قرار بگيرد را بايد Share کنيد براي اين کار :
روي درايو ها و پوشه ها کليک راست کرده و گزينه Properties را انتخاب کنيد در قسمت Sharing اين پنجره شما بايد گزينه share this folder را انتخاب کنيد
 

 

LucisArt 3 پلاگینی برای فتوشاپ است که با سرعت و سادگی به شما امکان آشکار سازی تمامی جزئیات عکس، ساخت عکس های HDR از یک عکس منفرد و ساخت جلوه های ویژه متعدد را می دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید به صورت چشم گیری جزئیات عکس را تنها با لغزاندن اسلایدر ، آشکار کنید. جزئیات عکس در روشنایی، تاریکی و در نواحی با نور متوسط به صورت همزمان آشکار خواهند شد.
  فواید نرم افزار LucisArt :
خلاقیت : بدین ترتیب می توانید با سرعت و کاملا ساده ، خلاقیت بالقوه عکس خود را کشف کنید. کافیست کمی با
نرم افزار کار کنید تا LucisArt نگارش های متعددی از عکس شما را آشکار کند. می توانید از LucisArt چندین بار استفاده کنید و تنوع افکت های هنری موجود در عکس را توسعه دهید.

http://p30world.com/p30images/2/1390/10.11/lucisart-bann.jpg

صرفه جویی در زمان : عکاسان حرفه ای نیاز دارند تا عکس های خود را به سرعت اصلاح کنند و افکت های هنری قابل فروش بیافرینند. ساخت افکت های هنری با استفاده از LucisArt تنها چند دقیقه زمان خواهد برد که در مقایسه با روش های دیگر پردازش عکس زمان بسیار کمتری خواهد بود (البته اگر چنین افکت هایی با روش های دیگر قابل ساخت باشد!) . بدین ترتیب ساعت ها زمان خود را که برای پردازش تصاویر مصرف می کردید، ذخیره خواهید کرد.
کارآیی بالا بدون نیاز به یادگیری Curves : کنترل های LucisArt بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده اند و به هیچ وجه دستی نیستند. تنها در 5 دقیقه می توانید اولین عکس خود را با استفاده از LucisArt خلق کنید.
ارزشمندی : عکاسان حرفه ای به دنبال چیزی هستند که تفاوت آنها را از دیگر رقیبان عمده خود و برای مشتریان آشکار کند.علاوه بر صرفه جویی در زمان، عکاسان می توانند از افکت های ویژه LucisArt روی عکس های خود استفاده کنند و مطمئن باشند که عکس های هنری خود را می توانند به خریدارانی که دیگر به خریدن عکس های واقعی علاقه ای ندارند، به خوبی عرضه کنند.



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

سلاااااااام از اینکه به ویلاگ خودتون سرزدید خیلی خوشحالم .امیدوارم که دنبال هر چیزی از قبیل نرم افزار های کاربردی کامپیوتر،اموزشی،اینترنت،تکنولوژی و فناوری و....در این سایت پیدا کنید. باتشکر مدیریت سایت:محمد
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز مربوط به کامپیوتر و آدرس darabpcpower.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان