نرم افزار های کامپیوتر و موبایل و...
سلام به شما که الان دارید از این سایت دیدن می کنید امیدوارم که از این سایت لذت ببرید.
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : محمد

 عکس   نلود بازی Need for Speed : The Run نسخه بلک باکس

 

دانلود رایگان بازی جنون سرعت Need for Speed : The Run نسخه فشرده بلک باکس BlackBox

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست . او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده ؛ اما دیگر...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : محمد
نرم افزار كنترل و مديريت دانلود كه بصورت كرك شده با عنوان Internet Download Manager 6.07 منتشر شده است يكي از قدرتمندترين نرم افزار هاي مديريت دانلود از اينترنت مي باشد.امكانات بيشمار اين نرم افزار همچين بالا بردن سرعت دانلود و قرار دادن تايمر برروي لينك هاي دانلود و سازگار با تمام مرورگر هاي دنياي وب همچون : Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 از مزايا و كارايي هاي اين نرم افزار به حساب مي آيد.قابليت دانلود كليپ و فايل هاي فلش آنلاين مانند يوتيوب نيز يكي از دلايل محبوبيت اين نرم افزار شده است.

 
قدرت دانلود را با نرم افزار Internet Download Manager 6.07 تجربه كنيد

 
برخی از ویژگی های این دانلود منيجر نسخه جديد:
قابلیت دانلود از سایت های مختلف اشترک گذاری فایل
قابلیت دانلود فیلم از سایت های پلیر آنلاین
مدیریت آسان در هنگام دانلود فایل
پشتیبانی از زبان های مختلف
سازگار با مروگرهای مختلف
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و ...


ادامه مطلب ...

محافظ صفحه نمایش آکواریم که نام اصلی آن SereneScreen Marine Aquarium می باشد ، یکی از مشهورترین اسکرین سیورهای ویندوز است. این اسکرین سیور یکی از واقع گرایانه ترین شبیه سازهای آکواریوم دریایی بوده که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. ماهی ها و اشیاء کاملا 3 بعدی طراحی شده اند و رفتار ماهی ها کاملا زنده به نظر می رسد. البته افکت های صوتی و حباب های موجود در آب نیز به زیبایی این محافظ صفحه نمایش افزوده اند.
جلوه های ویژه و عملکردهای این آکواریم دریایی آن را به یکی از زیباترین و حرفه ای ترین اسکرین سیورهای دنیا تبدیل کرده است. برخلاف دیگر نمونه های مشابه این نرم افزار، در SereneScreen Marine Aquarium هیچ گونه مشکل گرافیکی مشاهده نخواهید کرد و تصاویر کاملا واقع گرایانه خواهند بود تا صفحه مانیتور شما به یک آکواریوم واقعی تبدیل شود!
بعد از سال ها برنامه نویسی، بالاخره نسخه جدید این اسکرین سیور محبوب وارد بازار شد. تمامی جزئیات این نرم افزار دوباره بازنویسی شده است تا شما یک محیط کاملا 3 بعدی را با استفاده از امکانات کارت گرافیک های مدرن امروزی ، در اختیار داشته باشید.

ویژگی های نسخه جدید :
- ماهی جدید Zebra Moray Eel که به آکواریوم اضافه شده است و در یک غار کوچک زندگی می کند.
- کیفیت 3 بعدی و HD آکواریوم به همراه شبیه سازی کاملا حرفه ای یک آکواریوم واقعی.
- یک آکواریوم بزرگ به همراه 30 نوع ماهی مختلف و زیبا !
- ساخت لیست اجرای موسیقی ( Play List ) تا بتوانید موزیک دلخواه خود را در پس زمینه آکواریوم قرار دهید.
- 6 شیء متحرک در پس زمینه.
- ساعت / تقویم برای نمایش زمان و تاریخ در این اسکرین سیور.
- پشتیبانی از لوگوی ساختگی تا بتوانید لوگوی خودتان را روی شیشه آکورایوم قرار دهید!



ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : محمد

Balabolka یک ابزار کاملا رایگان برای تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های HTML را به راحتی بخواند.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : محمد

myTV

تلویزیون من نرم‌افزاری است که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی و پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز به‌وسیله این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : محمد

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر (Yahoo! Messenger) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد.

 

Yahoo Messenger



ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : محمد

ویندوز xp دارای برنامه ای به نام shutdown.exe می باشد که به شما این امکان را می دهد که با ایجاد shortcut از این برنامه بروی دسکتاپ ، آسان تر و سریع تر عمل خاموش کردن کامپیوتر را انجام دهید . در واقع با انجام این کار دیگر لازم نیست از طریق منوی استارت و با کلیک بروی دکمه turn off عمل خاموش سازی کامپیوتر را انجام دهید و به جای آن می توانید با کلیک بروی shortcut برنامه shutdown.exe که بروی دسکتاپ ایجاد کرده اید عمل خاموش سازی کامپیوتر را سریع تر و راحتر انجام دهید .

برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید :
 1- بروی دسکتاپ کلیک راست بکنید و از طریق منوی new گزینه Shortcut را انتخاب کنید .
 2- با باز شدن پنجره create shortcut عبارت shutdown -s -t 00 را تایپ کنید و بروی دکمه next کلیک کنید .
 3- در قسمت type the name نامی برای shortcut خود مشخص و تایپ کنید و بروی دکمه Finish کلیک کنید تا مراحل به اتمام برسد .

اینک یک shortcut جدید بروی دسکتاپ شما نمایان می شود که با کلیک بروی آن کامپیوتر خاموش خواهد شد .

تصویر این آموزش مربوبط به دسکتاپ کامپیوتر خودم می باشد که که در بکگراند دسکتاپم فایل Rain-MPcomputer رو قرار دادم همان طور که دوستان اطلاع دارند در حالت عادی نمی توان تصاویر متحرک از نوع فلش ، فیلم ، تصویر با فرمت Gif و ...... را برای پس زمینه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز انتخاب کرد و این سیستم عامل از این لحاظ دارای محدودیت است . از طرف دیگه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد که این امکان را به کاربر سیستم عامل ویندوز می دهد که تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز قرار دهند مانند نرم افزار Screen2Dream که با این نرم افزار می توان محافظ صفحه نمایش را به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرد ولی ایرادی که این نرم افزار دارد این می باشد که حافظه رم ( RAM ) بسیار زیادی مصرف می کند و عملکرد سیستم را بسیار کند می کند . برای رفع این مشکل و اینکه دوستان بتوانند یک تصویر متحرک در پس زمینه دسکتاپ خودشون قرار بدهند من با استفاده از چند فایل فلش ( Flash ) بسیار زیبا که از طریق اینترنت تهیه کرده ام و کاملا متناسب برای دسکتاپ می باشند و با تغییر و تبدیل آنها به فرمت Html ، این امکان را برای بازدید کنندگان سایتم فراهم کرده ام که می توانند این تصاویر متحرک بسیار زیبا از نوع فلش را بدون نیاز به نرم افزاری در پس زمینه دسکتاپ خود قرار دهند و نکته بسیار مفیدی که این تصاویر ذارند این می باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد سیستم از لحاظ مصرف رم ( RAM ) نمی گذارد .



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

سلاااااااام از اینکه به ویلاگ خودتون سرزدید خیلی خوشحالم .امیدوارم که دنبال هر چیزی از قبیل نرم افزار های کاربردی کامپیوتر،اموزشی،اینترنت،تکنولوژی و فناوری و....در این سایت پیدا کنید. باتشکر مدیریت سایت:محمد
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز مربوط به کامپیوتر و آدرس darabpcpower.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان